onsdag den 4. august 2010

Hjemme igen :D

Så jeg endelig hjemme igen, efter en hel måned væk, til USA og Slovenien, og er glad hjemvendt med nye friske vare til inspiration og nye kreationer. Jeg har haft enormt travlt med at flytte lige siden jeg er kommet hjem, så istedet for at klemme ind, at få lavet nogle negle, besluttede jeg at lade dem hvile og give dem en neglekur, mener jeg helt bestemt de trænger til.

Istedet vil jeg vise et UDVALG :P - Af al det jeg har købt, både neglelakker og makeup :)


Lidt nailhardener og repair, og en sealer. To penne i sort og hvid og den lilla og grønne neglelak er to farvet, henholdsvis med et grønt skær og et blår skær, virkelig flotte :) Og den blå er bare virkelig en smuk farve, elsker blå neglelak :D


Det som ligner en deodorant, er faktisk en spray, som skal få neglelakken til at tørre rigtig hurtigt :) Seche Vite top coat, THE TOP COAT! :D Holografisk i en blålig farve, en 1 sekunds neglelak i pink, og en lilla glitter.


Grøn glitter, hvid til at lave franske negle, har jeg manglet længe, en lilla glitter med grønt shine. Endnu en glitter med store og små stykker i sølv og blå farver, virkelig flot. 3 farver fra art-deco, vin-rød med sølv skær, tyrkis og fint sølvglitter.










Har købt en masse NYX-stuff, er virkelig glad for det mærke, elsker alle deres produkter, især lipgloss, de laver bare de mest fantastiske farver og uden at være klistret :) Udover det, er der en pensel jeg er meget glad for, en klar mascara, en creme stick, til læber og kinder, creme øjenskygger i lilla og brun, og en lip stain :) Og paletten længere oppe er fra www.coastalscents.com :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar