søndag den 4. juli 2010

USA!

Sidste blog inden jeg tager til USA, og har selvfølgelig lavet nogle negle, som jeg er blevet ret glad for, prøvede at lave noget french-tip halløj, og ja, da jeg var færdig, så det sådan her ud:
Pink-tips with blue dots and stars
Glæder mig til at vise al det jeg har købt i USA og til at lave flere negle når jeg kommer hjem, har RIGTIG mange designs jeg gerne vil prøve :D
God uge til alle og god tur til Sofie! :)

Ps. tjek det billede jeg har lavet - i højre side :)

Pps. Jeg ligger lige endnu et makeup look ind, fra nogle uger tilbage..

3 kommentarer:

  1. De er ret søde dine negle!
    Og glæder mig osse rigtig meget til at se hgvad du får købt derovre ;) + det der venter os på posthuset!

    Det er et ret fedt billede i højre side, har du selv lavet det? Hvis ja, hvad har du så brugt til det?

    Heeelt fantastisk tur til dig osse!! Må du nyde det rigtig meget mens du er derovre, og selvfølgelig nyde alt det du har købt når du kommer hjem ;)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha ^^
    Øjet og hånden har jeg fundet på nettet, og så har jeg ellers bare leget i Paint og Paint.NET, med en masse effekter :)
    :) I lige måde, du må hilse Bruno og Lisy :D

    SvarSlet
  3. Seejt!

    Jo, det vil jeg gøre :)

    SvarSlet