lørdag den 14. august 2010

Elegant blues

Ja, så blev det tid til at lege med stempler fra essence, og jeg er ganske tilfreds med resultatet, selvom jeg sagtens jeg tåle noget øvelse i det :)
Jeg ville gerne lave noget fint og enkelt, og synes jeg, at jeg har opnået med dette design, hvis det er svært at se, har jeg lavet prikker med sølv glimmer inde i blomsterne, det giver lige neglene lidt ekstra *umf*

So, it's time to play with my stamps from essence and I'm quite pleased with the outcome, but could still use some practice :)
I wanted to do something nice and simple, and I think I have achieved it with this design, if it's hard to see, I have made dots with silver glitter inside the flowers, I think it gives the nails a little extra *umf*


Lavede et look i dag, som jeg gerne lige ville dele, ved godt billedet er mørkt, men er også mest farvekombinationen under øjet jeg ville vise. Lilla - koral - gylden. Leg med makeup :D

Did a look today, which I would like to share, I know the picture is dark, but it's mostly the color combination under the eye I like to show. Purple - coral - golden. Play with makeup :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar