fredag den 13. august 2010

Colorful Stripes

Jeg fik lyst til at lave noget med en masse farver, først skulle det have været al muligt uden system, men så fik jeg lyst til at lave lidt kontrast, som med den gule baggrund og den blå farve, og den orange baggrund og den grønne farve.
Jeg er lidt skuffet over min Amuse Nail Art, i lime grøn, den gav ikke meget farve, men med glimmer over den, blev det okay, synes jeg.
.
I wanted to do something with a lot of colors, first I thought it's gonna be a blend of many colors, kinda random. But then I wanted to do a little contrast, like the yellow background and the blue color, and the orange background and the green color.
I am slightly disappointed in my Amuse Nail Art, in lime green, very sheer color payoff, but with the glitter over it, I think it's okay.


Colorful glitter stripes
Det er lidt svært at se hvor fint det er med glitter på, men det er det bedste billede jeg har.

It's a little hard to see how good it looks with the glitter, but it's the best picture I have.

Produkter jeg har brugt
Products I've used

2 kommentarer:

  1. Jeg syns de er rigtig fine, det giver en god effektivt med glimmer på :D Jeg elsker negle med farver! hehe

    SvarSlet
  2. Jeg blev mest tilfreds med de gule, men synes osse det ser fedt ud.. Men kunne godt finde på at tage det af i aften, og lave noget yndigt med mine stempler, nu jeg skal til kobberbryllup i weekenden :)

    SvarSlet